fredag 1 maj 2009

Möhippa och matlagning...







Ja idag håller vi möhippa för vår söta vän Johanna som skall gifta sig den 30 maj! Härligt, perfekt väder och vi lyckades lura henne grundligt. :)
.
Är just nu hemma och fixa med maten. Skall vara här hos oss ikväll och jag har lovat att försee oss med gott att äta och dricka. För att fjäska lite extra med vegiterianen och blivande bruden har jag såklart hoppat över kött, fisk och fågel. Istället blir det chilli och alvar relish marinerade quornfiler, en stor matig couscoussallad med babyspenat, kikärtor, fetaost och mango.
.
Till förrätt skall tjejerna få göra sina egna små pizzor. har massor av mumsiga "pålägg" att välja mellan, bla. min favorit en biancopizza, (utan tomatsås med andra ord) med grönmögelost, päron och valnötter.
.
Nej nu måste jag tyvärr kila. Skall snart sluta upp med tjejerna och bada bastu, dricka skumpa och hänga i bubbelpoolen. Mmmm...helt ok ;)
.
Kramar på er mina vänner! /Mikabella
.
Ps...maten från igår ser inte helt tråkig ut va?! ;) Mr Nypotais med vänner var ljuvliga! ds.




Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails