tisdag 12 maj 2009

Mörkrädd i solsken...


...Hu ja...Tänkte att det inte skulle vara så läskigt med skräckis i fullt dagsljus, men jag hade fel. Alltså...jag är lite dum. Blir rädd av skräckfilm, men är för nyfiken för att stänga av. Smart...Nej...Måste ha en filt som jag kan "filtrera" de läskigaste scenerna och sänker ljudet, men ändå ska jag tjuvkika. Haha jag är som ett kid.
.
Roligast är det att titta på skräckfilm med maken. Jag håller en kudde framför ögonen och han får snällt titta och muntliga förklara vad som händer...
.
- Nu ska du inte titta. En drunknad kvinna utan ögon kommer upp ur vattnet...Nu skräms hon...Oj oj nu springer huvudrollinnehavaren...osv.
.
Han tycker att det är sådär kul att kolla med mig :) Men han är en väldigt snäll man och låter mig oftast hållas. Är ju sååå spännande...Vill titta...eller nej...eller jo...eller...åhhh. Drar upp filten över huvudet. -Vad händer?
.
Buhu på er allihopa. Nu ska jag sätta på lite glad musik, öppna altandörren och sätta mig i solen med nya nr av Recidense. I solsken kan väl inget läskigt hända? Spöken kommer väl bara fram på natten?...Hörs och syns lite senare. :) / Mikabella

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails