onsdag 20 maj 2009

Hurra!...


...100 unika besökare på min lilla blogg!! Heja! Vad glad jag blir!
.
Kanske inga jätte siffror, men jag är jätte stolt. Tack alla ni som spenderar lite av er tid här hos mig varje dag. Nu blir jag ännu mer inspirerad att skriva och fota!
.
Tänkte göra en ny undersökning där ni kan berätta för mig vad ni vill läsa mer om. Vill ju göra bloggen så bra som möjligt för er :) Ni är ju anledningen till att jag tycker att det är så roligt att skriva. Hoppas ju att ni som hittar hit blir "fast" och fortsätter att följa mig i min vardag.
.
Vill smitta er alla med positivitet, träningsnojja och glädje till god mat! Jag hoppas så att jag bidrar till iaf någon tankeställare och ett och annat leende i vardag.
.
Jag vill glatt dela med mig av den lilla "undersökningen" jag har haft. Härligt att läsa. Jag anar en stark positivitet hos mina läsare :) Tack för ert deltagande! Frågan var; Hur nöjd är du med ditt liv?
  • 100%, jag älskar allt i mitt liv! (23%)
  • Mer än lite nöjd. Jag är lyckligt lottad och har vett att förstå det. (46%)
  • Sådär, det kan alltid bli bättre. (23%)
  • Inte så, men jag skall se till att göra det bättre! (7%)
  • Inte alls. Allting känns menlöst. (0%)
    .
Glöm inte att låta mig veta vad jag skall skriva mer om genom att "tycka till" i den nya undersökningen.
.
Tack för att ni läser. Ni värmer mitt hjärta. / Kramar Mikabella

1 kommentar:

Lisa Lemke sa...

Åh, grattis härliga tjejen! Tycker verkligen bloggen blir bara finare och finare! Kram på dig goding!

Related Posts with Thumbnails