fredag 15 maj 2009

Min fine fete gosse...



Min FatBoy. Han är fin, skön och min bäste vän. Har släpat ut honom på altanen, burit fram det lilla frukostbordet och myst ner mig. Sol, äntligen sol. Åh så skönt. Kanske man kan somna om ett litet slag....
.
http://www.fatboy.com/
.
Är lite trött efter mitt 13 timmars pass igår så jag tänkjer börja min fredag med att mysa lite. När jag kom ner för trappan såg jag hur hela huset glänser och lyser nystädat. Mr sa något igår om att han hade städat. :) Han är bäst! Så härligt. Nu kan jag ännu mer slappna av och bara ha det bra. Tack!
.
Har inte tittat vad kylskåpet har att erbjuda än, men jag befarar att det inte är något dirket spännande...
.
Alldeles riktigt...Där sjönk mysfaktorn en hel del...Inget smör, inget gott bröd, ingen fil, ingen mjölk...Ojdå...Mmmm knäckebröd utan smör, ingen marmelad utan istället hallonsylt, lite ost och en kopp the...Lite fattigt...Stunder som denna önskar man ju sig att en vänlig själ ringer och säger att ett digert frukostbord är uppdukat. Färskt bröd, ägg, härliga pålägg och pannkakor i överflöd! Kom bara hit och sätt dig och ät!...
Telefonen är tyst...
.
Ja ja min knäckemacka är rätt ok, min FatBoy är varm och puffig, Kusmi theet doftar gott och solen värmer mig. Jag är rätt nöjd. Kan inte riktigt släppa tanken på det nybakta brödet bara....
.
Kramar på er mina vänner. Nu börjar min mysfredag och den skall inte sluta fören 00.00 inatt ;) Myspys på er!/ Mikabella

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails