måndag 25 maj 2009

Still alive!

















.
.
Busy, busy! Fullt upp hela helgen! Inte många lugna minuter....
.
Jag är inte borta! Jag är bara väldigt trött och busy. Vet att jag varit slarvig med att skriva...Förlåt... Lovar att bättra mig....Har jobbat hela helgen och kroppen skriker; Ligg på soffan!, Ta det lugnt! Usch hatar att vara såhär energilös! Är van vid att vara full av "go", men kroppen känns som spagetti. :( Blir så rastlös!
.
Jag får väl bara erkänna "nederlaget" och lyda min kropp.. Lovar att skriva mer ikväll. Utvilad och förhoppningsvis mer inspirerande och pigg.
.
Ses senare. Nu kilar jag ner till soffan och gosar ner mig under filten. Trodde det skulle vara soligt idag!...Hmmmm ser lite blåare ut äver havet. Håller tummarna. Ligger ju hellre ute i solen och myser än på soffan inomhus. Bröllop på lördag och solbrännan behöver förbättras... Kom igen solen! Jag vet att du kan! Kramar/ Mikabella

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails