söndag 10 maj 2009

Äntligen hemma...


Jag älskar mitt hus! Finns inget så skönt som att låsa upp dörren, ta av sig skorna, slänga upp jackan på klädhängaren (underbart fina "trädet" från Swedese)http://www.swedese.se/, tända ljuset och vandra in. Mmmm, rymden, värmen, lukten av nytt. japp här bor jag, och det är jag glad för! Mitt hus! Mitt helt egna hus...eller halva iaf ;)
.
Så mina vänner... Ibland glömmer man bort hur lyckligt lottad man är. Njut av lyxen att ha ett hem att kalla ditt eget, njut av att ha en internetuppkoppling som fungerar utan avbrott var 5:e min, njut av möjligheten att ha lite tid att slösa på att vara här hos mig, njut av att du är varm och trygg. Ta vara på din vardag och glöm inte att vara glad över de små guldkornen som du dagligen vaskar fram. Tänk på hur rik du är om du lägger samman dem alla! Missa inte det lilla i det stora hela. Tänk vad bra vi har det!
.
Nu ska jag krypa ner i min säng, min varma, mjuka, stora säng. Läsa min nya Equipage-tidning, http://equipage.se/, ha på tv:en samtidigt och om jag vore riktigt busig skulle jag äta chips i sängen oxå, bara för att jag kan :) (är dock inte så busig just nu).
.
Kramar och söta drömmar till er. Ses imorgon. /Mikabella
.
Ps....Vad tycker ni om utseendet på min lilla blogg? Fint va?! Tycker själv att det blev mer än bra gullig! Ja, jag är faktiskt lite stolt. :) ds.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails