fredag 29 maj 2009

Fullspäckat schema...


...Skönt att vi kom upp så tidigt i morse, jag och min Mini..fortsätt läsa så förstår du ;). Har massor av saker att göra idag.
.
Bröllopsklockorna ringer för mina vänner imorgon och inför ett bröllop har man mycket att tänka på och fixa med.

Skorna- check. Inte hundra kanske, men jag har de olika alternativen hemma och putsade.
Klänningen, check. Ringde och kollade med en sömmerska och hon lovade att hjälpa mig under dagen.
Solbrännan- ska lägga mig en stund i solariet senare för att bättra på den.
Håret- Måste till min frisör och köpa lite produkter.
Underkläder- Måste fixa band så att jag inte behöver knäppa bh:n i ryggen utan kan korsa den och vira ett varv runt magen (låter knäppt...hmmm)
Makeup- check. Börjar dagen imorgon med tårt-styling och sen blir det brunch och Mikabella-styling hos lilla mama. Mysigt!
Cheesecakes- Skall snart bege mig iväg och handla (självklart lovar jag att blogga om resultatet och ge er receptet senare!)
Formen- check. Håller mig i form. Känner mig stark och fin! Skönt!

Ja det var väl det stora hela tror jag. har säkert glömt massor. Tur att vigseln inte äger rum fören kl 15.00 imorgon. Ger utrymme för sista minuten panik :)

Var ju ute och sprang imorse. Rekomendras å det starkaste och varmaste. Är sååå skönt att "ha det avklarat" redan innan frukost. Man känner sig pigg, stark och stolt. Kan med gott samvete och god aptit äta frukost och njuta av lugnet.
.
Mini...ja vem är det? Jo det är så att jag jar hittat en ny träningskompis. En liten Mini me :) Är ju sedan tidigare en flitig användare av Nike+Ipod och har genom detta trillat in på Nikes site och blivit medlem på NikeWoman. Här kan man skapa sig en egen liten Mini. Hon, eller han för den delen, blir ditt virituella jag och hoppar, skuttar och ser gullig ut. Vad gör hon mer då? Jo genom att göra en Mini kan man gå med i en 2,3 eller 4 veckors utmaning. Välj mellan 3 olika alt. (Jag valde Strenght då jag vill få lite mer muskler, men ändå hålla kondisen i trim) välj hur länge du vill köra utmaningen och kör igång.. Nu får du ett träningsprogram du ska följa. Med videoklipp illustreras de olika övningarna och hur länge du skall utföra dem. Min utmaning börjar på måndag och jag har "signat" upp för 3 ggr/veckan under en 3 veckors period. Vi får se om det är bra. Skall iaf följa det slaviskt och lovar såklart att utvärdera det hela här på bloggen :)
.
Tråkigt att träna ensam?Anslut dig till mitt lag så gör vi det tillsammans!Lägg in mail adress i kommentarsrutan här nedanför så skickar jag dig en inbjudan! (lovar att ta bort din adress så fort jag har sett den och mailat dig!) :) Så kom igen! Join my team! Beach -09 närmar sig med stormsteg! (Du behöver ingen Ipod eller inga Nike+ skor för att kunna deltaga)
.

1 kommentar:

Lisa Lemke sa...

Hahaha, ja vad roligt! Sign me in! (Visst har du min mail)

Ja du, som vi vet är bandruntmagen-bh:n grym vid djupa ryggar!

Related Posts with Thumbnails