torsdag 14 maj 2009

Planksteken och den varmrökta laxen...


...hägrar. Mmmm....Nja...mina gäster på restaurangen uppskattar dessa rätter flerfaldigt mycket mer än vad jag gör. Jag bli mätt av att bara ta upp beställningarna. Är så svårt att bli sugen på mat när man hela dagen serverar människor mat, känner de olika lukterna och skrapar av resterna från tallrikarna i disken...Mmmm lunchrast snart?
.
Surfade runt lite på nätet och på Febers hemsida hittade jag länken till lösningen på alla mina matproblem!...Meatwater! Eller kanske inte...Galet, kreativ och riktigt sjuk roligt är det iaf! :) Jag menar...Vatten med smak av "Swedish köttbullar". Underbart!?

Ground pork balls-(standard sized), brown sauce over potatoes with Lingonberry Jam.
Skol! What’s the best part about shopping for modular Swedish furniture? It ain’t the dining room set, it’s the dining! Our Swedish meatball flavor uses pork, cream sauce, potatoes and the secret ingredient: Lingonberries! Forget about oversized catalogs cluttering your home or traveling to some Godforsaken box store where overactive children run amok! Just drink up that Swedish Meatbally goodness! Allen Wrench not required!

Best enjoyed just below your personal body temperature and well shaken.

Hitta din personliga favorit på:

http://www.dinnerinabottle.com/

.

Jobbskjortan är strykt, skönaste chinosen framlagda och skorna står placerade vid dörren. Redo för jobbet... MEN, innan jag åker, hurtig som jag, slänger jag på mig viktmanchetterna och joggingskorna och kilar ut en runda först.

Ni blir inte trötta på mig va? Stimulerar jag er dåliga samvete? BRA! Kom igen nu. 5 veckor kvar till beach 2009. ;)

1,2,1,2 låt pulsen stiga, svettpärlorna tränga fram i pannan och känn hur mjölksyran börjar sprida sig i benen...Visst är det härligt att träna?! / Mikabella

2 kommentarer:

E sa...

Du är väl underbar fröken! Du inspirerar mig. Stor kram från emmi

Mikabella sa...

Detsamma sötnöt! Vilken supersnygg blogg du har!!

Related Posts with Thumbnails