torsdag 25 februari 2010

TorsdagsFoto, färgspraknade...


...Härligt tema för veckans TorsdagsFoto, färgsprakande!

Man behöver verkligen lite färg just nu. Skall bli roligt attt kika runt hos alla deltagare och bli bombaderad av färg och kanske få lite ny energi :)

Massor av kramar på er! Nu skall jag fortsätta krya på mig inför konsert och hästtävlingar!

Ps. Tusen tusen tack för alla "krya på dig" kommentarer jag har fått de senaste dagarna. Det värmer verkligen och visst blir jag både piggare och friskare av dem! Ni är så snälla! ds.

10 kommentarer:

Maria sa...

Ljuvliga tulpaner och så fina färger. Blir allt lite glad att kika in hos dig:)
Ha en fin dag!

Maria sa...

Underbara färgsprakande tulpanbukett!
Ha en bra dag!

Anna sa...

Underbart foto med superfina färger! Ha en bra dag:)

Anonym sa...

Fast jag sett dina tulpaner tidigare tycker jag dom är helt underbara! Sån färgprakt!

anki sa...

verkligen färgsprakande bild :) så vackra

ha en skön dag

Rantamor sa...

Fina härliga tulipaner.
Fast jag brukar gilla dom vita bäst, och numera kan jag inte alls ha några blommor för min gubbe är så atjoo...
Men det går bra ändå, och någon astmaattack vill jag inte framkalla för det är så vansinnigt jobbigt.

Hoppas att du ktyat på dig.

Ha en riktigt bra torsdag.

Anni sa...

Mums! Som en godisskål, fylld med de nyttigaste karameller!

mimmi sa...

När man ser på dina tulpaner tänker man på den kommande våren och hoppas att den snart är på intåg :)

"Lillagul" sa...

Hejsan !
Härligt färgsprakande bukett Tulpaner du fotograferat.
Ha en fortsatt trevlig torsdag kväll !

Anneli - A'la Foto sa...

Underbart tulpanbukett fångad på fint sätt och ännu skönare bearbetad! :O))

Tulpaner är ljuvliga! :O))

Related Posts with Thumbnails