måndag 22 februari 2010

MåndagsTema, sportig...




...Ja just nu består min sportighet mest i att skotta och rida i djup snö med min häst.
 Jag längtar efter att få börja springa igen. Att tidig morgon komma ner till havet. Höra vågorna slå mot stranden. Ensam. Luften är frisk och klar. Smakar salt. Jag andas in. Trycker fram min favoritlåt på Ipoden. Springer, låter mina muskler jobba. Andas in, andas ut. Leva, känna, njuta.



Ne-Yo - Closer. Nr 1 på min playlist! Jag ÄLSKAR den här låten och jag ÄLSKAR Ne-Yo!
.
Jag vill ha vår. Jag längtar efter tillfredsställelsen av en tidig joggingtur.
 Jag längtar efter att se och känna min kropp bli starkare.

Klem på er.


10 kommentarer:

Maria sa...

Så fint inlägg och fina bilder som vanligt:):)
Ha en fortsatt fin kväll

Photos by Storm sa...

Vilken härlig plats att springa på. Fina bilder/Lis

sinneskatten sa...

Jag beundrar alla er som springer, det är absolut det värsta jag vet.
Jag cyklar och tar riktig snabba långpromenader.

Nina sa...

Wow vilka coola, stilrena och snyggt sammansatta bilder!

organic-lizzi sa...

Åhhh!Det var sporty bilder... Tenk så deilig det blir med brune legger og sand under føttene igjen:-))
Kul låt...Yngste på 20 skal ha venner på middag lørdag...Det hun ikke visste var at Ne-Yo har konsert i Olso den dagen...Litt krise faktisk...
Kooos kveld & Klemmm Randi

Turid Holm Flaa sa...

Inspirerende innlegg. Vakker du er :-)

Marie sa...

Ett fint inlägg och musiken, njuuuuuuuuuuuuter. Ne-Yo = YES!!!
Instämmer med dig om att längtan efter motion utomhus i varmare väder finns trots att jag älskar mina turer på längdskidorna. I dag började jag dock morgonen på gymmet så lite motion har jag fått i dag. Ha en fin dag. Jag har två ledigar dagar nu och jag bara NJUTER!!!!

Lotte sa...

Jeg forstår din længsel. Også jeg længes efter at komme ud og løbe igen, men her ligger sneen fortsat højt og det har lange udsigter...

B i r g i t t a sa...

Himmel så avundsamt duktig du är :)

Melusine sa...

Så bra du har illustrert noe du liker godt og lengter etter å kunne fortsette med! Veldig bra :)

Related Posts with Thumbnails