torsdag 18 februari 2010

Min fine Dubai...


...Han får mig alltid att le. Han är så vacker, så snäll och jag älskar honom verkligen. Han kanske inte är något imponerande för vissa, men i mitt hjärta är han verkligen en drömhäst. Visst han har sina sidor och sina dagar, men det har ju jag också. :) Man kan vara galen på honom, fundera på köttfärs, men lika snabbt  glömmer man bort varför och faller för hans charm.



Vad underbart det är att ha en häst. Jag är faktiskt glad varje dag för att Dubai finns. Jag har aldrig sett honom lägga öronen bakåt mot en människa, han är avvaktande men artig, väluppfostrad men han har en räv bakom örat och glimten i ögat. En gentleman med ett hjärta av guld. Han har verkligen en stor personlighet.  Eftersom jag vet att han är så snäll och aldrig elak,  kan jag inte annat än att skratta när han av glatta livet bockars sig fram över de snötäckta ängarna. Han är ju bara så glad! 



Fine, snälle, rolige Dubai.

Mikabella

2 kommentarer:

Julie sa...

These are gorgeous images of the horse in the snow.

Re your comment on my travel blog. Thank you so much for your visit.

I can only imagine how bored one could get by being covered with snow for half the year. Thankfully though, the seasons are beginning to turn. I can feel it here. We are about to give the sun back to you.

Åsa sa...

Dubai är en fantastisk häst! Stor o snäll! Ridturerna på honom har jag uppskattat mycket och att du har peppat mig till dem! Ha en toppen dag! Var rädd om dig o min bror! Kram Å

Related Posts with Thumbnails