torsdag 4 februari 2010

TorsdagsFoto, De 4 elementen...


Här är min tolkning på TorsdagsFotos tema -De 4 elementen, luft, vatten, eld och jord.

Nu skall jag äta en välförtjänt lunche efter en hel förmiddag ute i snön och friska luften. Har verkligen varit en helt underbar dag och solen får verkligen hjärtat att le och slå små frivolter av lycka. :) Jag är helt slut i benen efter pulsande i snön, men det känna härligt! Jag älskar att få arbeta med kroppen. Man känner sig så levande! Vinterdagar som dessa kan jag inte annat än älska snö! Visst jag längtar efter våren, men visst spritter det i benen när solen gör att naturen glittrar som om den var klädd i miljoner små diamanter!

Massor massor av kramar! / Mikabella

9 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Härlig tolkning. Ha en bra dag.

Mimmi sa...

Woow .. vilken bild du fick till det här :) den gillar jag skarpt :) kanon bra gjort och här har du verkligen visat upp kreativt tänkande:)

Maria sa...

WOW; vilken urläcker bild!
Supersnygg!
Ha en fin kväll!

Anna sa...

Vilka härliga färger, som en tavla tycker jag! Ha en bra kväll:)

Anneli sa...

Snyggt!! Härliga färger som gör mig så glad!

ha en fin kväll!

Marie sa...

Snyggt. En riktig Mikabella kreation :-)

Erik "Semlan" sa...

Verkligen snygg bild. Underbara färger, läckert gjort. Har du trevliga Photoshop att arbeta i?

Anni sa...

Mycket snyggt! Och tänk att du fick med ditt femte element (kärlek), simmandes mitt i allt!

Carletta sa...

Very lovely!

Related Posts with Thumbnails