onsdag 10 februari 2010

MacroLovers, frukt...



...MacroLovers - frukt / fruit

Vilket härligt färgfullt tema. Finns ju nästan inga "tråkiga" färglösa frukter. Passionsfrukt är underbart gott, men i macro ser det ju inget vidare ut ;) Lite klabbigt...

Nu skall jag ge mig ut på en ridtur i den djupa snön. Tror att min häst börjar bli lika trött på all snö som jag är. Solen skiner i allafall och jag får sällskap av inte mindre än tre glada stallkompisar och deras fyrfota vänner. Skall bli skönt att komma ut en sväng!

Kram på er alla och se upp i backen, full galopp, sju hål i nacken! :) / Mikabella 

3 kommentarer:

Birgitta sa...

Passionsfrukter ser inte så aptitretande ut på bild men är jättegoda! Bra macro i alla fall!
Mysigt med ridtur! Själv har jag åkt skidor idag ;)

Pim sa...

Gott åh så gott det är :)

"Lillagul" sa...

Hejsan !
Jättefint macrofoto på Passionsfrukten !

Related Posts with Thumbnails