onsdag 10 juni 2009

Tuff blivande brud...















Vänner, Dubbi & Maddi
.
...Min söta svägerska Milan ringde i måndagskväll och bjöd med mig på "spontanhippa" av söta Maddis. Maddis är en liten pärla som jag genom mina småbröders vän Mikael har fått glädjen att lära känna. Hon skall i sommar, på vackra Gotland på sin familjegård, få sin Mikael till äkta make och jag och Mr är glada och stolta över att få deltaga. :) Mickel räv är som en liten bonus bror och Maddis kommer ju då bli "typ någon sorts svägerska" så självklart ville jag följa med och hippa henne!
.
Det blev en mysig eftermiddag med 5 söta flickor. Dubai ställde såklart upp och Maddis fick en ridlektion. Maddis är tuff! Hon vågade sig upp på Dubai utan minsta tvekan, och hon galopperade! You go girl!
.
Killarna då? Jodå. Mr fixade grill under parasoll och vårt Wii gick på högvarv. De verkade iaf ha väldigt roligt när jag kom hem från restaurangen. :) Man fick akta sig noga för knytnävslagen, uppercutsen och de kvicka fötterna. Slagen haglade och engagemanget var på topp! :) Wii spelet Wii Sports har en viss förmåga att få folk på tårna. :)
.
Det var värt att "vara frisk" igår. :) Lite tröttare idag, men vad gör det? Jag hade jätte trevligt och hade inte velat missa den mysiga kvällen! Puss på er tjejer. Ni är söta! Nu ser jag ännu mer fram emot det stundande bröllopet. Förväntansfull och glad :)
.
Söta flickor på möhippa.
.
Ja mina vänner, damer och herrar. Nu ska jag sova en lite stund. Är trött och vill verkligen inte vara hänging mer. Ska ut och gå en liten sväng senare så att jag får lite frisk luft. Kan ju aldrig vara fel.
.
Tänk vad bra att man kan "kramas" virituellt... :) Då finns ju ingen risk för att jag skall smitta er med min förkylning. Så 1000 virituella kramar till er allihopa! :)/ Mikabella
.
Ps...Just det ja...Blev inte några drastiska ändringar på bloggen, men ny rubikbild iaf :) Kom fram till att jag liksom gillade den som den var. Eller?...Ds.

1 kommentar:

emmi sa...

Fint folk! Du ingår.

Related Posts with Thumbnails