söndag 14 juni 2009

Jag lever på hoppet...


...Ja faktiskt. Hoppade på min fine Dubai igår och jag är sååååå nöjd med honom, och faktiskt riktigt nöjd med mig själv oxå. :) Lever på känslan och kicken, lever på hoppet :) Vi är ett bra team. Kanske är vi så bra att vi skall våga ställa upp på en liten hopptävling?
.
Buzy buzy...Förlåt att jag har varit lite frånvarande...Har inte haft en minut över i helgen. Både roligt och lite jobbigt...Helgen har varit FULLproppad med aktiviteter. 14 timmars arbetsdag i fredag och 11 timmar idag...Kan erkänner att jag är lite trött...Lördagens tjejfest hjälpte ju till att göra dagens arbetspass en aningens tuffare oxå... ;)
.
Var ledig igår och hade en riktigt bra dag. Hopptränade som sagt med Dubai. Gick bättre än någonsin. Härligt och väldigt styrkande och inspirerande. (Tack snälla Kicki för din hjälp!). Är så härligt när man efter ett lyckat ridpass travar av sin häst, känner glädje, belåtsamhet och lycka. O love my horse!
.
Tidigt kväll samlades vi hos söta Frida som hade samlat ihop hela tjejligan. Hurra! Så roligt att träffa alla! Vi badade i poolen, drack god drink,(och en till, och en till...och vin..och...ja ni förstår...) trängdes framför speglarna och fossade i sushi! I love tjejparty! :)..and I love suhii. Visst ser det läckert ut?!
.
Så...ja...taxin släppte av mig utanför mitt hus kl 04.01. Det var ljus som mitt på dagen och fötterna var trötta efter allt dansande. :)
.
Nu ska jag krypa ner i soffan. trött, halvt hjärndöd, men nöjd och glad efter en bra lördag. Tack tjejer. U go!!
.
God natt på er allihopa. Nu kommer snart John Blund.../ Mikabella

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails