onsdag 10 juni 2009

Lurade mig själv...

..Dumma mig. Jag var visst inte frisk...Hmmm....Tillbaka i sängen. Försöker gå upp emellanåt, men beslutar mig snabbt, då huvudet snurrar, för att återvända till kudden. Varm, hostig, ingen röst, kall, trött...Ush! Tycker synd om mig själv ;) Så nu ligger man här i sängen med datorn. Han är min bästa vän just nu. Har tittat på sista delen av Leo Tolstoys storverk Krig och Fred. Åhh missa inte den!!!!! http://svt.se/2.109904/krig_och_fred
.
För att fördriva tiden fixar jag lite med min lillablogg. Den kommer nog att ändra utseende mer an en gång idag. Testar olika bakgrunder, färgval och bilder. Vi får se om bloggen har fått sig ett ansikslyft ikväll eller om jag återgått till ursprungs looken. Gillar ju mina fina svarta prickar om min rosa text, men det är roligt att testa lite och man måste ju våga testa nya saker ;)
.
Ses senare, Kika in under dagen för att se hur saker och ting utvecklas :)
.
/Mikabella

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails