tisdag 23 juni 2009

Sola, sola, sola...

.





















.
...sola, sola, sola....Ja vad annars ska man göra dagar som dessa?! Är lite svårt att se vad jag skriver för solen lyser för starkt och jag ser inget på min lilla skärm. ;) Får återkomma ikväll.
.
Är ni lediga? Vad bubblans gör ni inne?! Ut med er! Ni stackare som jobbar...LOVA att unna dig en glass i solen på lunchen! :) Jag lovar att sola lite åt er oxå. Åhhh vad jag älskar att bo i hus och att bo 700 m från havet :) Happy, happy, joy, joy! / Mikabella

Ps....Läste precis mitt inlägg och jag får be om förlåtelse om ni tycker jag låter lite spänd (stöddig för er som inte är halläningar) ;)...Vill ju inte retas med er, men denna veckan kan jag inte direkt påstå att mitt liv känns särskilt jobbigt...Önskar att ni alla kunde får vara lediga som jag och äta glass i stora lass, lyssa på mysig ljudbok och slumra i solen! Håller mina tummar stenhårt på att vädret skall hålla i sig HELA sommaren så att alla får en chans att njuta! Ds.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails