måndag 19 oktober 2009

MacroMonochrome, I köket....

.
...Många fotoutmaningar idag. De flesta skall publiseras söndag och måndag och eftersom jag varit i Stockholm och kom hem sent igår så blir det idag en kavalkad av foton här på bloggen :)
.
Alla är tagna idag faktiskt. Perfekt inomhus fotograferingsväder idag :) Vem vill gå ut i detta tråkiga väder? Monochromt kan man väl kalla det? ;) Trösta sig med lite bubbel kanske? ¨
,
Temat för veckans Macro Monochrome är i köket. En fotoutmaningsom jag verkligen tycker är jätte rolig! Tycker du om att fotografera och gillar att kika närmare på föremål så rekommenaderar jag dig verkligen att deltaga! Hoppas vi blir riktigt många som fastnar på CHIp´s lilla påfund. Så tillbaka till temat då... I mitt kök finns bland mycket en hel del champagne korkar. Jag älskar verkligen den gyllene kittland drycken. :) Det finns väl alltid ett liten anledning till champagen? Kram på er! Kika gärna på mina tidgare inlägg, Monochrome Weekly och Foto-triss./ Mikabella

1 kommentar:

foto CHIP sa...

Nu blir jag lite sugen på bubbel :) Finfina bilder du visar och denna korken tittar man gärna nära på :)
Du har hela veckan på dig :)

Related Posts with Thumbnails