söndag 4 oktober 2009

Fotouppdrag #9, Inspiration & kreativitet...

...Nina Xi har tagit över en sedan tidigare vilade fotoutmaning vid namn Inspiration & Kreativitet. Set "första" uppdraget i Ninas regi är Då och Nu. Eftersom jag är en väldigt glad fotoamatör som väldigt nyligen börjat fotografera mer seriöst har jag tyvärr inga direkt äldre bilder där jag har "medvetet" skapat en bild. Jag fick min Nikon 450D av Mr i födelsedags present i februari i år och har bara varit fotonörd i dryga halvåret :)
.
Men efter som Då & Nu kan tolkas på fler sätt har jag valt att göra såhär.

.
Jag och Mr är lyckligt lottade människor som har haft möjligheten att såväl planera och rita som att delta i byggprocessen och forma vårt eget hus. En lyx och en jätte härlig upplevelse som varmt rekommenderas och chansen och tillfället ges :)
.
Kram på er mina vänner! / Mikabella

6 kommentarer:

Tony sa...

Snyggt hus, som verkar ligga fint också.

Pim sa...

Är detta erat hus? otroligt vacker.

Nu blev jag avis :)

BP sa...

Äntligen en annorlunda tolkning! Det är inte bara ett vackert hus utan ett klockrent bidrag till temat.

Artlover sa...

Fin dokumentation av ett husbygge. Fint!

kaxi sa...

Oj, annat motför mitt gamla 1700-talshus. Kul att följa utvecklingen med foton.

Olga T sa...

Måste vara en rolig process att följa och speciellt att vara i nu och se tillbaka på då - tror jag.
Snyggt hus!

Related Posts with Thumbnails