lördag 10 oktober 2009

Bilduppdraget no 10...


...Inspiration & Kreativitets uppdrag denna veckan är abstrakt. Fri tolkning på både ord och bild med andra ord. Där jag ser vattendroppar kanske någon ser ett hav med öar. :) Kika runt bland Bilduppdragets alla duktiga deltagare och se hur de har valt att tolka det spännande temat :)
.
Nu skall jag ge mig ut i trädgården och "städa" lite. Mr skall snickra på carporten och kanske vill han följa med mig och Dubai på en promenad ner till havet lite senare? var ner och galopperade igår. Sååååååååå härligt. Dubai visade alla sin fullblodskvaliteter. Näsborrarna var vidöppna, han stutsade på stället och flög över stranden. I love my horse! Han är så full av energi och kraft! Förstår ni vilken lyx det är att ha en häst som honom?! Jag skattar mig själv väldigt lycklig! Glad helg på er! Ni missar väl inte min lilla hyllning till min far? Han förtjänar verkligen en. Han är bäst! / Mikabella

14 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt liv ni tycks leva.

cat sa...

Den blev riktigt cool i uppförstoringen:)

Jah Hollis sa...

Härligt.
Kolla min mittbild här:
http://jahhollis.blogspot.com/2008/12/fototriss-14-dec-naturligt-runda-former.html

foto CHIP sa...

Fina droppar på ...? Kan det vara en bil?

annalarssonphotography sa...

Vacker bild som sprider ro genom själen! :)

Tusen tack för dina goa ord!
Ha en fin söndag
Kramar Anna

Resa med Herbert sa...

Hej!

Skön bild med fin blåton.

Må fint, önskar Irene

Mona sa...

Snyggt fotat. En härligt abstrakt bild.

Lissen sa...

Vilken spännande abstrakt bild på droppar.

Vad gulligt du skrivit om din pappa och vilken go bild av honom, i inlägget nedan.
Ha en skön söndag!

CamillasFoto.se sa...

Vatten blir oftast vackert på bild... måste prova på att fota det en dag jag med.

Margareta sa...

Snygga droppar som rullar ihop sig mot "glaset". I vårt uterum har jag sett något liknande en riktig ovädersdag när det åskade och regnet slog mot glaset. Jag stod på insidan och fotade. Det är det jag kan komma på! /Margareta

Maria Thorbjörnsson sa...

Hej på dej från mej..Maria

Rajson sa...

Skön färg ocg snyggt fångat.

Veronica sa...

Coolt =)

Anonym sa...

Med den blå bakgrunden blir det än mer spännande.

/Avsändare Margareta

Related Posts with Thumbnails