torsdag 10 september 2009

Frukost i hagen...


...tillsammans med två väldigt nyfikna hästar. Dubai och hans kompis Zindy har ett fint liv. Ser riktigt härligt och skönt ut att vara häst. Är så mysigt när han kommer fram och puffar på mig med sin mjuka mule, han andas varmt i min nacke så att det kittlas, han får panik över den lilla biten ost från smörgåsen som så otäck fastnar på hans tunga och Zindy som inte kan låta bli att lukta på kameralinsen så att den blir helt immig. Jag skulle kunna sitta hela dagen i hagen och bara höra hur hästarna mumsar, känna lukten av gräs, skratta åt deras små upptåg och känna solen mot mitt ansikte.
.


.
Gnägg på er och välkomna till en nya spännande dag full av nya möjligheter. Carpe Diem min vänner :) Kika in igen lite senare för recept på mat till morgondagens fredagsmys./ Mikabella

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken snygg blogg du har. 1735 har hittat hit just nu. Kul.

Related Posts with Thumbnails