onsdag 16 september 2009

Fotobok...

Exempel på fotobok från FujiFoto

.
...Jag skulle vilja göra en fotobok, (och skall göra en också....eller tre, minst!) Är bara så svårt att välja vad man skall fylla den första med? Hur skulle din fotobok se ut och vilka bilder skulle du fylla den med? Jag kan inte välja...En egen kokbok att ge bort i födelsedagspresent eller julklapp? En fotobok full av alla vackra bilder från vårt underbara bröllop förra året? En bok full med bilder på Dubai? Ja det blir nog inte bara en fotobok för min del.

Digitalkameror all all ära, men visst är det tråkigt att man aldrig framkallar bilder längre? Om man framkallar bilder så har de ju en tendens att bara hamna i en låda och inte ofta hamnar de i detdär fotoalbumet som man tänkte... Fotobok tycker jag är en super bra lösning. Snyggt, praktiskt och roligt! Kika in på FujiFilms hemsida för inspiration och beskrivning på hur du gör och beställer. Detta tror jag kan bli årets julklapp!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails