fredag 25 september 2009

Back to the island!...


...Nu åker vi som sagt till Öland för skördefest och mys hos mina fina svärföräldrar. Kram på er och hoppas att ni får en riktigt riktigt mysig fredag. Det skall iaf jag ha. Vi skall ut i natten bland pumpor, mat och konst. Har ni missat Ölands Skördefest så vill jag absolut föra fram den i ljuset! Konstnärer öppnar sina galleri, mat serveras i stugor på natten och männsikor, människor överallt. Öland är en fristad för mig. Här kan jag verkligen slappna av, mobilen glöms och jag sover till 10 på mornarna. Mina svärföräldrar tar så god hand om oss. Vi bara myser, njuter och har det så bra man bara kan. Längtar till Solen och Vindarnas ö. Härliga vackra Öland! / Mikabella

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni är mer än välkomna till vår underbara ö.
kramar från svärföräldrarna

Related Posts with Thumbnails