torsdag 3 september 2009

Rapport från landsbygden...

.
...God morgon mina vänner! Ny dag och nya möjligheter. Vad ska vi hitta på idag då? Jag skall iaf snart rullat upp ur sängen, snöra på mig träningsskorna och ge mig ut på en cykeltur. Känner mig lite seg efter min 5 timmars vandring till Halmstad här om dagen och mitt ordentliga dressyrpass igår., men man kan ju inte låta lite spagetti i benen sätta käppar i hjulet, ;)
.
Min vandring till Halmstad då? Jo låt mig säga såhär...Falkenberg till Steningen, riktigt fint och roligt, Steningen till Halmstad, STORT nej. Tråkigare väg får man leta efter. 4 km raklång cykelväg med en lätt uppförslutning, följd av stor väg med minimalt utrymme för fotgängare och tråkig cykelväg genom bostadsområde....Nej stanna istället i Steningen, sov över på vandrarhemmet och promenera hem till Fbg efter frukost dagen efter igen :)
.
I eftermiddag skall jag träffa min syssling Esther. Har inte sett henne på flera år och det ska bli riktigt mysigt att hänga lite i stallet med henne. Ni måste kika in hennes spännande liv på hennes fina blogg. Hon är van att rida på sina små Berber-hästar så jag undrar vad hon kommer tycka om mitt "fläskberg" Dubai :)
.
Massor av kramar på er! Ses senare. Ut med er och fånga den sista sommar värmen! / Mikabella

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails