söndag 2 augusti 2009

Semester!...


...Öland, underbara, mysiga Öland. Det finns nog inget ställe som jag slappnar av på som på Öland. Ompysslad av söta svärmor, kramad av gullige svärfar och MASSOR av egentid med Mr. Andas, le, SOLA och bada! Är sååå glad och mjuk i kroppen efter en härlig dag på stranden. Tack snälla sol. Tack underbara Öland för att du så ofta visar dig från din vackraste sida :)
.
Igår var det 30 års fest för stört härlige Billy. Vänner samlas, skrattar, sitter uppe halva natten och bara är tillsammans. Det är så roligt att se hur glad Mr är i sällskapet av sina barndoms vänner. Ett gäng riktigt goa, sjyssta killar med hjärtat på precis rätt ställe :) Tack Billy för en riktigt trevlig tillställning.
.
Ikväll händer det inte mycket, vilket inte alls är något negativ. En mysig filt, en skvaller tidning och vin är precis vad jag behöver. Nu har jag semester. Åh vad det är skönt!
.
Myser just nu med ett glas vin i hammocken skrivandes min blogg, lyssnandes på hur lilla vovvoen Lisa smaskar på sitt godisben, hör hur svärfar monterar upp en tv på väggen, känner en ljummen vind runt mina solkyssta ben och njuter av lilla svärmors sällskap. Livet är bra rättvist! :)
,
Massor av kramar till er allihopa! Jag hoppas verkligen att solen når er där ni är. Om inte utomhus så iaf inomhus. Jag önskar att ni tar tillvara på alla minuter, att ni uppskattar och älskar dem i er nnärhet, att ni njuter av stillheten och fröjdas åt livet. :) Ett kilo kramar/ Mikabella

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snygging på bryggan!

E sa...

underbart. kos deg <3

Bibban sa...

Hela inlägget andas frid och ro...ha det så gott
Kram Bibban

Mia sa...

Vilken harligt bild!

Ah, so snallt sagt :-). Men jag ar verkligen sorry att jag inte sag dig ocksa, maste varit i min egna lilla varld!! Vart var det nagonstans? Kul, var ju bara i stan over dagen! Enjoy Oland!

Related Posts with Thumbnails