onsdag 5 augusti 2009

Det blir en dag på stranden...

.
...na na na na nana nana...Hör för mitt inre öra Tomas Ledins sommarklassiker. Idag har det inte gjort många knop. Har haft en underbar dag i solen på Ölands östra sida. Ljuvligt. Vidsträckta vita stränder helt för oss själva...eller nästan iaf... :)
.

.
Nu ska jag kila in i duschen. Skönt att få bort all sand :) Ikväll kommer min yngste lillebror, Simon och hans söta fru Milan hit till Öland! Åh vad det ska bli mysigt. Längtar efter honom! Lille fine Simpan! ...eller lille å lille...Han är ganska lång...och inte så liten längre...:) Synd bara att min andre bror inte oxå kommer. Får vänta och längta efter hon till på fredag. Jag har världens bästa bröder. Snyggare, klokare och mer varmhjärtade killar får man leta efter. Hoppas att ni vet hur mycket jag älskar er mina småbröder!
.
Ikväll skall vi åka in till Kalmar för att dricka goda drinkar och lyssna på live-musik. Nice. Ska pussa Milan och krama Simpan :) Ha det riktigt ra alla mina vänner. Ses imorgon igen. Kraaaaaammmm!/ Mikabella

1 kommentar:

Mia sa...

haha, vilket kul kort! Rakade ut for samma sak i Thailand, helt plotsligt kande jag att nagot stod jamte mig, en liten kalv var det... :-)

Related Posts with Thumbnails