måndag 17 augusti 2009

Nödvändigt ont...

.
...Städning. Ja det måste ju göras, men varför måste det vara såååå tråkigt!? Jag har god själv-disciplin när det kommer till träning, men när det kommer till städning är jag helt värdelös på att hålla koll på mig själv... Pust...Helt plötsligt hittar jag en gammal Min Häst tidning som jag bara måste läsa, det mest menlösa tv-programmen bli super intressanta och aldrig har det varit mer nödvändigt att måla naglarna. Tur att Wii inte har utvecklat denna uppfinning ännu...Då hade det varit kört på riktigt för mig. Hade blivit än lite tråkigare att städa och allt lättare att bara spela "lite" innan jag börjar röja...
.

Om man hade lite coolare städredskap och snyggare förpackningar till rengöringsmedlen kanske man kunde längta lite mer efter att få ta fram dem ur städskåpet? En tanke som super sjyssta B_E_E , Beauty Engineered Forever, har tagit fasta på. Synd att produkterna inte finns i Sverige bara...Kanske kunde något av våra rengöringsproducenter ta detta till sig och hotta upp sin egen design? Glada färger, snygga loggor och finurliga namn på produkter fångar iaf mitt intresse och jag hade utan att blinka investerat i hela serien :) Att de sen är medvetna och natur och hälsa gör ju inte saken sämre.

Nu ska jag vika färdigt min tvätt, locka fram dammsugaren ur städskrubben och ta mig tusan städa! No more bloggande, surfande eller läsande av gammla tidningar! Håll tummarana för mig :) / Mikabella

2 kommentarer:

Anonym sa...

hörru tjejen en bra cd bok är jätte bra att lyssna på medan man städar eller gör något annat tråkigt hemma. kramar från någon i samma sits.

Marina sa...

Ny FINNS BEE:s fina produkter i Sverige. ;-)
Kika in på www.renlyx.se

Related Posts with Thumbnails