söndag 30 augusti 2009

365 underbara dagar...



.
...har vi varit gifta, jag och Mr. Känns overkligt...För precis ett år sedan satt jag vid denhär tiden hos min frisör och blev förvandlad till brud. Min frisyr blev precis så fin som jag bara kunde önska, min söta vän och make-up artist Marie sminknde mig sååå fin och naglarna var perfekt manikerade. Jag var lycklig, jag var vacker och jag gick på rosa moln. Mina skor var ett par über fina Pura López, klänningen var/är en dröm från Maggie Sottero och diamanterna i öronen var en morgongåva från min blivande make. Solen sken, vinden smekte försiktigt och det var det ljuvligaste sensommar-vädret man kunde önska sig.
. .
Så klockan 13 idag gick vi hand i hand ut ur kyrkan som hustru och man. Vigselakten är en ljuv dimma och värmen från våra nära och kära som mötte oss på kyrktrappan var obeskrivlig.
.
Hoppas att ni alla får en riktigt bra. Jag skall bara vara med min undrbare man, mysa och pussas :) / Mikabella

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en toppendag med min bror o din älskade make! Många kramar från mig o Bengt!!

Jeanette sa...

Det är ju helt galet vilket vackert par ni är! :) Hoppas er bröllopsdag var toppen! Kramar

Josefin sa...

Hoppas ni hade en fantastisk första bröllopsdag, ni är så fina!

Bibban sa...

Ni är så himla fina så "hälta vore noj" Grattis
Kram Bibban

Pim sa...

Gud så vackra bilder! Grattis och lycka till i livet!

Related Posts with Thumbnails