onsdag 3 mars 2010

Till min far...


En stor vitaminproppad drink till min käre hostige far, och till alla er andra som också drabbats av vinterns stora förkylning.

...en stor dos vitaminer till dig! Dricker en själv också för nu börjar jag verkligen få nog av den här förkylningen. Hosta, öron som värker och huvud som spränger. Stackars Mr som inte får sova för hans lilla fru får hostattacker titt som tätt.

Krya på dig pappa. Dumma dumma lunginflamation och hosta! Det är synd om oss, fast mest synd om dig faktiskt! Det är så tråkigt att vara sjuk. Sitta vida datorn och häcka mest hela dagen, bli rastlös och hosta, hosta, hosta. Hoppas att penicilinet tar kål på alla baskiluskerna illa kvick så att du kan få bli pigg och frisk!

Puss på dig Daddis.



2 kommentarer:

Mr sa...

Riktigt fin bild!!
Nu vill jag åka hem från jobbet, men jag får nog tyvärr stanna någon timme till! :-(

Anonym sa...

Vilken bild. Tänk att bara komma på tanken att fota detta ögonblick. Underbart.

Related Posts with Thumbnails