fredag 12 mars 2010

ABCTema, Y...


...Idag tar jag ordet fredagsmys på största allvar. Jag har det ytterst trevligt. :)
Gör inte så mycket. Dricker gott varmt the, njuter av tulpanernas skönhet, känner hur energin börjar komma tillbaka till mig. Förkylningen börjar ge vika och jag kan känna hur gott kycklingpajen i som gräddas i ugnen doftar. Kan inte kalla mig yster, men jag börjar känna mig pigg. Så skönt efter tre hela vackors sjukdom. Lukt, smak, ork kommer tillbaka.

Tänker fira med en myskväll tillsammans med min yngste lillebror och min söta svägerska.

Min yngste bror.
Jag älskar honom så mycket och längtar efter honom. Ikväll skall jag få bjuda honom på middag och få massor av tid att krama på honom. :)

Filmkväll med chips och godis. :) Visst är det en ynnest att ha en familj att älska, tid till kärlek och massor av kramar att ge bort? Nu yler min ugn för att berätta att min paj är färdiggräddad. :)


Kram på er mina fina vänner och jag önskar er alla en riktigt god start på helgen. Glöm nu inte att skämma bort din omgivning med vänliga ord, varma kramar och hjärtliga leenden!


10 kommentarer:

Maria G sa...

Vilken härligt Y-inlägg!
Hoppas ni får det riktigt trevligt ikväll!
Själv så tänker jag grädda våfflor och titta på Let's Dance.
Trevlig helg!

TorAa sa...

Vidunderlig løsning og ypperst bra bilder.

Mia sa...

Ha en riktigt kalasfin helg! Kram

Rimkogeren sa...

Jamen god bedring med forkølelsen. Jeg håber den snart er YT!

Petunia sa...

Forkjølelse er kjedelig og det er vel tiden for det.
Flott Y fra deg. God helg til deg ogs:)

Elisabeth Augusta sa...

Herlig at formen vender tilbake. Flott innlegg.

Tino sa...

Herlig Y innlegg, og flotte bilder du viser.
God helg :)

Henny sa...

Yderst fint indlæg om y!

linsky sa...

For et koselig innlegg! :-)

Melusine sa...

Hvilket herlig innlegg med flotte bilder :)

Related Posts with Thumbnails