tisdag 9 mars 2010

MacroMonchrome, smyckeslås...


Denna underbara lilla elefant jobbar som lås på mitt vackra pärlhalsband.

Halsbandet är den första julklappen jag fick av min svärmor. Varje gång jag plockar fram det och ser på det slår det mig hur lyckligt lottad jag är. Inte bara har jag funnit en underbar man, jag har även fått fantstiska svärföräldrar. Jag längtar efter dem, vill alltid träffa dem och i dem finner jag så mycket kärlek, omtanke och stöd. De är en välsingnelse och en stor stor lycka att ha svärföräldrar som dem. Jag tror de förstår hur mycket jag älskar dem, men jag vill ännu en gång belysa min glädje, tacksamhet och kärlek till er. Att veta att jag har er kärlek är värt mer än ni kanske förstår. Tack.



 

5 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Det var en fin kärleksförklaring till dina svärföräldrar :)
Så underbart att ni har en sådan fin kontakt. Jag gillade mina också :)
Ett fint smycke du fått och snyggt fotat i de tre bilderna!
Sköt om dig!

Anonym sa...

Vilka fina ord. De värmer tillsammans med vårsolen. Tack.

organic-lizzi sa...

Vakkert skrevet, vakkert smykke...& vakkert symbolsk:-)))
Viktig å verdsette noe som langt ifra er en selvfølge...
Du skrev så fine ord før helgen,men fikk ikke svart...Gikk "litt ned",men bedre nå:-)
Håper du er frisk...får en deilig kveld... & Stooor klem fra Randi

Marie sa...

Fina ord tillsammans med fina bilder :-).

Gunsside sa...

Fint skrevet, veldig bra bilder av smykket ;)

Related Posts with Thumbnails