tisdag 10 november 2009

TisdagsTema, självporträtt...



...temat för veckans TisdagsTema är självporträtt. Jag har valt att visa mig själv på den plats jag är som lyckligast, nämligen vid sidan av min man. :) Vid hans sida är jag mig själv, inga föreställningar, måsten eller spel. 100% Mikabella. Glad tisdag på er allihopa! Så roligt att få se hur ni ser ut!

Nu har snart min deg jäst klart och snart skall  grahamnsbullar med morot och rivet äpple in i ugnen för att gräddas. Huset fylls av varmt doft av nybakt bröd och regnet utomhus blir genast en mysfaktor istället för ett gissel. Tänk possitivt och världen blir lite mindre grå ;) / Mikabella

8 kommentarer:

Ingrid sa...

Viket vackert porträtt av dig o din man!

Varmt tack för din kommentar hos mig och ha en fin fortsättning på tisdagen. /Ingrid

Anni sa...

Ni är ju så fantastiskt vackra båda två - tänk att alltid ha så bra motiv hemma ;-)

Anonym sa...

Louvly pics, especially DAD! Jättefint faktiskt. LYCKA till med bröda sleven och dega baket och behåll Dubbebai i sin snärtiga form!
:) jona tan

Veronica sa...

Vad vackert porträtt, vad fina ni är tillsammans, makatycke =)

Majsan sa...

Vilket vackert portätt!

Önskar Dig och Din man en härlig fortsättning på veckan.

Husbilen Credo sa...

Fint porträtt av Dig och Din make.

Tack för dina ord hos mig.
Ha en fortsatt bra tisdag!

(PS.Jag bakade vaniljbullar igår DS.)

Marie sa...

Ett fint porträtt bidrag :-)

Anonym sa...

Vilken fin bild, ni är jättefina tillsammans!
//E-L

Related Posts with Thumbnails