lördag 7 november 2009

En liten hyllning...

.
...till min yngste lillebror Simon. Han är längst i hela familjen, men till åldern minst :) Ja var skall jag börja? Han är en typisk lillebror, bortskämd, älskad av alla och får aldrig skulden för något. Odräglig? Tvärtom! Jag tror inte jag någonsin har träffat en mer sympatisk männsika. Simon har en värme och en vilja till gott i sig som inte många har.
.
.
Hans kramar värmer mer än den varmaste eld, hans mjuka blick fyller mig med kärlek och hans förmåga att se rak in i mitt hjärta är oförklarlig. I Simons närhet är jag alltid lugn. Jag känner mig så fri från måsten. Hans kärlek är okonstlad och äkta. Jag älskar dig Simon, jag älskar att jag kan säga det till dig och att jag kan se hur glad du blir över att höra det. Du är min lillebror och jag är sååå stolt!/ Mikabella

1 kommentar:

Anita sa...

Blir alltid lika glad när man kommer in på din sida. Många fina foton, och din header blev jäkligt fin.

Related Posts with Thumbnails