onsdag 4 november 2009

Apakatt?...



...Ja varför står det "apakatt" på min header? Jo så här är det...Apakatt är ett konstigt ord som jag och mina småbröder använder oss av vid lite olika tillfällen. För mig är det ofta ett uttryck för frustration, stress och irritation...-Jag blir tokig...Apakatt! Substitut för en svordom liksom. Vet inte varför, men ordet hänger med. Det är väl egentligen namnet på en liten apa. Man kan också vara en liten apakatt och man fjantar sig, klättrar i träd eller gör roliga miner. :) Så nu vet ni. Apakatt är i detta sammanhang ett uttryck för min frustration. Jag hatar html-koder. Min önskan är att få en fin bred header, men jag har ingen aning om hur man gör. I ren protest lade jag innan denna tills problemet är löst!
Grrrrrrrrrrrrrrr! Om någon vill hjälpa mig så tackar jag inte nej.../ Mikabella

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails