torsdag 9 juli 2009

Gröna fingrar?...

.
...eller bara massor av tur? Inget i mina rabatter verkar vantrivas. :) Har med hjälp av min mamma fått det så fint. Hon är så duktig och kan alla grunder och trix. Vi måste ha gett mina små växter en god stark i livet, för de fullkommligt väller ut över alla kanter och bredder. :)
.
.
Det är inte bara jag som tycker om mina blommor. Lavendeln och tistlarna burrar av förnöjda bin, fjärilar sveper över rosorna och glada små spindlar jagar i buxbommen. Jag har ett litet mini zoo. :)
.

Visst är det ljuvligt vackert? *Suck*
.
.
Rosorna blommar för fullt och vinden för med sig deras söta, varma doft till mig när jag sitter i fotöljen på altanen. :) Olika nyaser av rosa. Cerisa små knoppar så blommar ut i vita rosor. Gröna blad med röda undersidor och stammar. Vackert. :)
.
.
Kramar till er. Idag blir det städning, ridning och ikväll är vi bortbjudna på middag och vin hos goda vänner vi inte träffat på allt för länge. Tror det kommer bli en alldeles strålande dag idag. Känner det på mig :)/ Mikabella
.
Ps. Slapp dansbandskvällen igår! Inställt på grund av sjukdom. Åhhhhhhh vad synd ;) Ds

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails