onsdag 1 juli 2009

Äntligen!!...


...Ledig igen! Alltså, jag är glad för att jag har ett jobb, men 4 dagarx14 timmar per pass i nästan 30 gradig värme var inget skoj. Får man jobba sånna timmar undrar ni...Nja...Kanske inte egentligen, men även om det är jobbigt så ,måste jag tycka att det är suveränt att kunna "jobba ihop" 7 dagar på 4 dagar.
.
Nu skall jag vara ledig :) 1½ vecka! vad det ser ut som på SMHI så skall solen lysa, temperaturen i ghavet går stadigt uppåt och inga åskmoln på iaf 3 dagar. Tack tack tack! Solen är min bästis! Oki han är lite jobbig och energikrävande när man jobbar, men jag klagar inte! Jag ÄLSKAR sommaren, värmen och SOLEN!
.
Sese senare vänner. Ville bara visa att jag lever och att jag har det bra :) Nu skall jag rida innan det blir för varmt. Åhhh vad jag längtar. Har ju inte fått rida på 4(!) dagar nu. Blir hoppning och min snälle vän Magnus skall hjälpa mig genom att agera banbyggare och markobservant. :)
.
Sol ute, sol inne och MASSOR av sol i sinne/ Mikabella

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails