söndag 5 juli 2009

Bregott med Havsalt?...

Rosa, Doris, Pärla och Smörblom tog med sig sina 12 kollegor på en relaxweekend vid havet.


-Mu vad härlig här är i solen.
-Du Doris...Är min bränna jämn på ryggen?
- Nja...Jag tycker du har lite vita fläckar här och där.
-Åh...att jag aldrig kan bli jämnsvart över hela kroppen.


Måste du fotografera? Jag är inte riktigt i form för beach- 09 än. Jag borde verkligen inte tryck i mig så mycket ensilage och det var ju ingen hejd på min aptit när jag blev släppt på grönbete...Åh vad generande..Det är ju så svårt att bli mätt...Ibland känns det som om jag har 5 magar...minst...men men...En stor flicka behöver ju sin mat....

...Ser det inte härligt ut?! Nu vet jag iaf hur Arla gör sitt Bregott Havsalt :) Skönt at se att Arla har bra arbetsvilkor för sina anställda, 5 veckors betald semester och fria resor till kusten. :)/ Mikabella

1 kommentar:

Lisa sa...

hahaha, gud vad roligt! Men jag blir så nyfiken på var du är??Vilken strand är det här?

Related Posts with Thumbnails