onsdag 22 april 2009

Mr Soffa, here I come!


Jobb, jobb, jobb...Har ju inte änns hunnit med att skriva här i min lilla blogg...Kanske inte så många som är ledsna för det?....Undrar om det är någon som läser vad jag skriver... :)

Har jobbat massor. Roligt, men eftersom jag aldrig jobbat som servitris tidigare så är armarna och framför allt fingrarna ganska möra. Har ju inte direkt tänkt på att utsätta tummetott och lilla pinky för styrketräning innan. :)

Igår kom "glassgubben" o fyllde frysarna på jobbet med säsongens nya glassar! Sommar! Hurra! Äter inte särskilt mycket glass, men tillfällen som detta kräver ju faktiskt att man "offrar" sig ;)Premiär glassen blev den mumsiga Glace Dulce De LECHE, fylld av kanderade valnötter, lönnsirap och nötig choklad. Yes, den var mumsig! Vilken blir din favorit i år? Dax att börja smaka sig igenom sortimentet :)...Blir väl att springa en hel del mer, men det kan det vara värt ;) Kika in på http://www.siaglass.se/ och planera ditt val inför glasspremiären.

Idag blir det inte många knop...mr Soffa ser väldigt lockande ut där han står framför tv:en och braskaminen...Är ju lite disigt ute idag så kanske man skulle krypa ner under en filt o kika på en film? Mmmm får nog bli så...Springer senare...LOVAR! Dumma dumma 1,5-2 kg som inte vill vika hädan...Ja jag vet inte jordens undergång, MEN har jag bestämt mig så tänker jag envetet som en pitbull hålla fast vid mitt mål! Liten och envis...Thats me.

Kramar på er. Utmanar er alla till att cykla, springa eller powerwalka till en kiosk långt hemifrån, köpa dig en välförtjänt glass och utan dåligt samvete avnjuta den i solen. /Mikabella

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails