fredag 24 april 2009

Bubblor, bubblor och huvudvärk...


...Ajajaja. kom precis hem från en champagne-provning. HATAR att få ont i huvudet vid tillfällen som detta. Såååååå tråkigt. Har väl slarvat med maten idag och drack inte tillräckligt efter löpning och ridning. SLARV! Kommer alltid tillbaka och biter en i svansen...

Mannen stannade kvar på restaurangen med vännerna. Bra :) Nu får jag ju lugn o ro att skriva och att ligga i sängen o zappa runt bland kanalerna som en galning...Får inte göra det när maken är med...eller får å får...han uppskattar det inte direkt. För mig är zappandet avkoppling. Inte fästa tanken vid något, kolla runt, kolla lite här, lite där...Planlöst och utan krav :)

Annars har dagen varit bra. Fyndade en lite svart midjekort jacka på Åhlens idag. Jippi! Har liksom gått i dvala när det kommer till kläder...Ush..INTE bra. Kan ju iof inte klaga på att min garderob inte är fylld och fin, men med tanke på hur jag shoppade när jag hade klädbutik är nuläget patetiskt. Kollar mest in vad Pikeur och Kingsland har i nyaste kollektionen (ridkläder) (ja jag vet nördigt!) och bryr mig mer om hur ridstövlarna, Tretorns, matchar med piketröjan och färgen på hästens schabrak och benlindor...Åhh jag är sååå töntig....Men glad ;) http://www.kingsland.se/

Nä vet ni vad. Nu ska jag gå och lägga mig. Först en kvick skön dusch, sen en stor härlig dubbelssäng och fullmakt över fjärrkontrollen! Lycka? JA! :)

Kram på er och sov riktigt riktigt gott./ Mikabella


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails