torsdag 16 april 2009

Hem ljuva hem.























SE! Måste börja med att visa hur underbart det växer i mitt land! kan nästan höra hur det knakar. Hurrrrraaaaaa!! Tog bilden imorse. Jag ÄLSKAR våren! Åhhh om man ändå kunde krama solen!!! Solen är min bästis!

Har precis kommit hem från ett långpass på jobbet! Alltid lika skönt att komma hem!

Har nog inte skrivit det, men jag jobbar inom restaurangbranchen...För tillfället iaf ;) Kan vara något annat imorgon. En ganska lugn trevlig dag. Glada vindrickande damer, snälla barn (!) och en snäll kock som skämde bort sina arbetskollegor (bl.a en väldigt lycklig Mikabella) med friterade bananer, vaniljglass och varm chokladsås, dvs en fin dag och kväll på jobbet.

Nu ska jag krypa ner i sängen. Måste vara pigg och utvilad iför morgondagens utmaningar...Strippaerobic-lektion (!) följt av middag på Grill del Mundo i Göteborg. :) I will let u know...Promise!

Ensam i natt igen...Pust..Dumma karl! Kan han inte masa sig hem snart!? Dricka öl och spela badminton med vännerna och överge sin fru på det här sättet?! Hmmm han får nog snällt sona sina brott med fjäsk, massage och ännu mer fjäsk när han kommer hem!....Jag menar ska han ha någon chans att få se något av min nyförvärda kunskaper efter morgondagens "danskurs" så får han vara bra snäll... ;)

Ledsen om jag inte bidrar med så många visa ord idag...Min hjärna är som en moschig svamp :)
Sov gott och dröm riktigt mysigt!/ Mikabella


Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails