måndag 23 maj 2011

Perfekt liten bil...




En drömbil i miniatyr.

...Min man största dröm är att få äga en Porsche. En liten snabb sportbil med läckra former och massor av attityd. Inte mig emot. En Porsche är väl en perfekt liten bil för en mamma? Undrar om jag får in barnvagnen i bagageutrymmet (som dessutom sitter fram där motorn i vanliga fall sitter)?  Sen får jag ju ytterligare en anledning och sporre till att komma i form. tror nog min rumpa är lite för stor för det lilla baksätet just nu. Ja för om Valentin skall åka med måste ju han sitta fram och mamma blir därför förpassad till baksätet, som i denna lilla sportbil inte är särskillt stort...Hmmm... anpassat för rumpor i en 5-årings storlek snarare än en nybliven mamma Mikabellas. Men jag klagar inte på något vis. Köp en Porsch älskling. Det blir ju en perfekt liten bil att åka till mammaträffar och Ica med... för inte kan man pendla till jobbet i en liten Porsche inte ;) 


1 kommentar:

Anonym sa...

Drömmar kan bli verklighet....

Related Posts with Thumbnails