torsdag 26 maj 2011

Barnfotografering...




Kärlek.

Små sprattlande fötter, händer som viftar, ögon som glittrar. Han pratar, tittar, ler. Ljuvliga lilla baby. Kan stå och titta på honom och förlora mig i hans ansikte långa stunder. Mitt lilla mirakel. 

Att vara mamma är fortfarande lite overkligt. Att sitta med vårt barn i famnen, se honom njutfullt äta. Han är vår. Overkligt, ofattbart, men ändå så fullt verkligt och så sant. 

Låter kameran klicka. Han vänder på huvudet, Ser på mig. Klick, klick, klick. Jag har fått det ultimata fotoobjektet! Lika bra att vänja dig lilla barn, klick-ljudet är något du kommer få höra många gånger framöver. 

Kramar//


Vill du ha fotografier på ditt/dina barn? Små babys, stora studenter. Varje ålder har sin charm och sina minnen värda att föreviga. 
Välkommen att kontakta mig om du har frågor, funderingar och för en eventuell fotografering.
mikaelawien@hotmail.com

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder. Valentin har redan lärt sig hur man agerar framför kameran.

Rantamor sa...

Oj så vackert.
Nu har du det bästa att fotografera.
Gillar alla dim små veck som bebisar har överallt.

Och fötterna ÄR ju så söta.

Och Din söta kille är ju bara så fin.

Oj va jag längtar till att sonen blir pappa i augusti...
Men idag kommer LillaC till oss och ska var här ett par dagar.
Lycka.
Hans mor skulle med tjejer till Barcelona...hoppas dom kan flyga imorron trots askmoln...

Tjingeling ha en underbar dag med den lilla juvelen.

Anonym sa...

Oh vilket vackert barn ni fått...
Du är så fin Valentin.

Related Posts with Thumbnails