lördag 29 maj 2010

Inspiration & Krearivitet, lugn på stormigt hav...


Vacker, från insidanoch hela vägen ut.

När jag känner mig ledsen så försöker jag alltid hitta styrka i saker som får mig på glada tankar. Dubai har varit, som nu är källan till min ledsamhet, brukar alltid få mig att må bra. Hans varma lena päls, hans stora snälla hjärta och han mjuka ögon. Nu när Dubaiåker vem skall trösta mig då?

Nu fokuserar jag på min familj. Min varma älskande familj. Mina bröder är min stolthet och jag tänker så ofta på dem. Simon, den vänlige ödmjuke och Jonathan, den stolte med det stora hjärtat. Jag kan alltid finna glädje, stöd och lugn hos dem. De kanske inte förstår vilken styrka de kan ge och vilket lugn de skänker mig, men jag vet att dom vet hur mycket jag älskar dem.

Jag är så stolt över er. Vackra, starka underbara unga män.

- valfritt, (värme)




Ps. Jonathan....Även utan bild så vet du att du är min ögonsten. Önskar bara du hade varit lite lättare, och mer medgörlig, att fånga med kameran! Ds

6 kommentarer:

Rantamor sa...

Hoppas lilla vän att du hittar din glädje och din stora styrka som finna inom dig.
Du är så fin.
Du är så varm.
Och du besitter så vackra fina tankar och ord. Hoppas att du får många som läser dina tankar dom är alltid så välvalda och älskvärda.
Dina bröder är lyckliga killar som har en syster som ger dom en kärleksförklaring.
Du är full av kärlek vännen använd den väl.

Vilket snyggt foto av killen i hatt...din bror.

Ha en finfin helg.

cat sa...

Din bror ser mycket stilig ut. Vilken fantastisk syskonkärlek ni har :)

Anonym sa...

Ni är de finaste som finns och ni är mina!
Tänk att få vara en del....
Underbart foto han ser bekväm ut och precis som den han är

"Lillagul" sa...

Vackert porträtt foto på din bror !

Gunsside sa...

Bra foto av din bror ;)

Pialotta sa...

Underbart porträttfoto på din brossa.. verkligen en stilig man:)
Syskonkärlek det är fint de:)
Ha de gott i sommaren.

Related Posts with Thumbnails