onsdag 19 maj 2010

OnsdagsTema, samlingsplats...


Samlingsplats, Oscars Teatern

Hej allihopa! Nu är jag tillbaka!
Kunde inte skriva vad jag skulle göra i helgen eftersom jag har varit och överraskat min vän som gifter sig i sommar. Möhippa i Stockholm med 13 glada mysiga tjejer. Vädret var ljuvligt. Bastade och badade i havet! Helt underbart faktiskt. Party till tidigmorgon och lite shopping. En riktig tjejhelg!




Samlingsplats, runt sminket

Vad man tappar i energi vinner man igen i lyckliga minnen. En möhippa är verkligen ett minne för livet. Vänner samlas, nya bekantskaper skapas och skratt, glädje och fjärilar blandas i en härlig värld full av rosa fjäderboor, solesken och bubbland champagne.



Samlingsplats, Kastellholmen

God mat, gott sällskap och underbart väder. Kan man önska sig något mer?
Tack alla tjejer för en jätte rolig lördag! Vi ses igen på bröllopet i sommar!


Samlingsplats, runt den blivande bruden


Kramar till er alla!


5 kommentarer:

Arte Joe sa...

Las fotos reflejan un muy lindo momento, me gusta esa atmósfera de alegría.

Te deseo lo mejor en las clases de español, un idioma difícil pero muy interesante. Pronto tendrás que comentar algo en español je je.

Un abrazo! Joe

Pialotta sa...

Många bilder på din samlingsplats och jag tror dig att ni hade det riktigt trevligt:)
Tjingeling

Anni sa...

Vilken underbar samlingspunkt!

B i r g i t t a sa...

Vilken avundsvärd samlingspunkt att vara på :)
Man borde ha liknande samlingspunkter lite då och då :)
Ha en skön fredag!

Daniela sa...

Riktigt fina foton och vilken underbar dag ni hade :)

Related Posts with Thumbnails