söndag 30 maj 2010

...



...Nu har han åkt...


7 kommentarer:

Pennelina sa...

Uff då... tur att du får träffa honom i alla fall :-)

Stor tröstkram från mig...

Anonym sa...

Vi känner med dig och Dubai.

Lisa sa...

Åh jag vill inte ens tänka på känslan...stor stor tröstande bamsekram! Och jag vet att det inte är mycket man kan säga som hjälper, men jag tänker på dig i alla fall! Kanske är skönt att få vara lite hundvakt i veckan? Eller kan ni fortfarande tänka er det? Blir det för mkt med två dagar kan jag försöka hitta någon som kan ta honom en av dagarna? Vi hörs hur som på telefunken imorrn. Så får du ägna kvällen åt att samla ihop känslorna vännen, puss!

Hilea sa...

ahw... den finaste... kramar om dig...

Jeanette sa...

Efter regn kommer solsken och jag hoppas det blir massa solstrålar på dig... för det är du verkligen värd med ditt varma inre. Men jag lider verkligen med dig, det svåraste av allt är att göra sig av med eller bli av med en riktig vän.

Anonym sa...

Stor, tröstande kram från mig. Jag får fortfarande tårar i ögonen när jag minns hur det var att lämna ifrån sig min älskade New Forestponny Jonina. Skönt att Dubai får det bra och att du kan åka och hälsa på när du känner för det. /Sonja66

Nadja sa...

Kan ju inte säga något annat än att jag älskar din blogg! woho! 8''D

http://iwillbreakyoudown.blogspot.com/
beckas blogg. :>

Related Posts with Thumbnails