söndag 23 maj 2010

Min vackra omgivning...



Vackra omgivningar, lilla mama & ljuvliga Milan

Söndag med familjen. Saknar min lillebror Jonathan, men att få vara nära 5 av 6 möjliga är en lycka. De ställer snällt upp på fotografering. Jag testar olika inställningar, olika sidor på reflexskärmen. De ler, är tålmodiga och snälla. Jag skall fotografera årets första bröllop den 5 juni och idag har vi åkt till ängarna vid havet där vigseln skall hållas för att reka. Så vackert! Brudparet har valt en underbar plats att börja restan av sina liv tillsammans på. Jag ser så fram emot deras dag!

Det spricker upp, molnen ger vika men vinden tilltar. Underbara Halland. Vackra ljuvliga Halland.


Mama

En söndag med min familj är precis vad jag behövde. Jag är lite ledsen i hjärtat. Saknar redan Dubai. Försöker skaka av mig känslan av stress, av att tiden rinner iväg för fort. Min underbara familj får mig alltid att finna ro. Hos dem kan jag vara precis sån som jag är. Ledsen, glad, sårbar, stark. Allt om vartannat. De älskar mig vilkorslöst. De älskar mig. 


Underbara föräldrar


Jag älskar er!

// Mikabella


4 kommentarer:

Dagrun sa...

Så vakre bilder og fint innlegg.

E sa...

Fin familj och fantastisk fotograf!

organic-lizzi sa...

Nyyydelig familie på alle måter... Det er mere enn gull verdt:-)
Blir kult og fotografere bryllup snart da.....!
Dubai?... Noe jeg ikke har fått med meg?
Deilig dag & Klemmm Randi

Hilea sa...

Vilka fina bilder=) men saknar Dubai?? har han sålts???

kramkaram

Related Posts with Thumbnails