onsdag 5 maj 2010

ABCTema, C...


Säsongens första citron...


Jag älskar doften av splmogna citroner. Önskar mig ett citronträd lika fint som mina föräldrars.
Guld på en kvist.

Jag vill passa på att be om ursäkt för min frånvaro hos er. Jag har fullt upp hela dagarna. Era kommentarer värmer så mycket och jag är verkligen glad för er intresse och alla era snälla ord! Växer en centimeter för varje snäll kommentare. Är ledsen att jag är så dålig på att ge er gensvar just nu bara. Kikar runt i den mån jag hinner, men tiden räcker inte riktigt till just nu :( ...Får inte avslöja allt för mycket, men om vi säger så här...jag går på middag varje kväll denna veckan, har träffat 3 nya härliga människor, vi blir blir filmade och betygsätter varandras middagar... ;)


8 kommentarer:

Jeanette sa...

Åh vad kul! Halv åtta hos mig... tycker jag din kommentar passar in på mer än väl. Lycka till. Ska bli kul att se. :D

messan sa...

Kikar in och tittar på din vackra foton. Otroligt vackra!
Ha en bra vecka!

Anonym sa...

Aha , det är det du gör denna veckan. Hoppas att det går bra. Spännande att få se programmen till hösten.

Anonym sa...

Ahhh, Halv åtta hos mig! Det är ett av mina och mina döttrars favvoprogram :-) Hejjar på dig!
Kram,
Sonja68

TorAa sa...

Det låter jo herlig med middag hver kveld på det settet;)

Flott bilde av sesongens første citron.

Ta ut noen stener og legg i en potte, s skal du se du snart får ditt eget tre....

Min C er fra varmere strøk:
http://toraausic.blogspot.com
Men, les kun når du har tid;)

Petunia sa...

Veldig stilig bilde:)

SaraC sa...

Spännande Mikaela, det ser jag fram emot att se :)

E sa...

Åh vad spännande jag vill se! :)

Related Posts with Thumbnails