onsdag 12 maj 2010

Underbara trädgårdsmöbler och små karameller...


...Vår! Vi har äntligen fått hem våra nya möbler till vårt glasrum. Färgglada, underbara Fermob. Jag blir så glad när jag ser dem. Blev riktigt riktigt fint. En härlig cerisé som gör sig så fint mot vår svarta husfasad. Jag är verkligen kär i cerisé o lila just nu. Är ju så vackert.

Möblerna hittade vi hos underbara Paradisverkstaden, Färjestaden, Öland. Kan vara min absoluta favorit affär faktiskt. Blir helt tokig. Vill ha en sån, 2 sånna, 3 sånna, 10 sånna...Skulle kunna göra av med nästan hur mycketpengar som helst tror jag. Att själva huset och läget är ljuvligt gör ju inte saken sämre. Åh vad jag skulle vilja ha massor av pengar över så jag skulle kunna shoppa loss. Får ta det i små portioner, 1 tallrik här, ett ägg där. Sakta men säkert bli servisen mer komplett och bordet fylls med ljuslycktor och vackra keramikalster. Lycka!

Massor massor avkramar. Just idag behövs lite extra färg. Grått, snöslaskregn och iskallt. Ush. Vår inne, höst(?) ute....




2 kommentarer:

Anonym sa...

Inga kommentarer här. Undrar varför. Det är fantastiskt fina möbler som ni skaffat.

Anonym sa...

dessutom var burgarna toppen!!

Related Posts with Thumbnails