söndag 17 januari 2010

100% latläge...


Zeb Macahan Jr.

...Ligger under täcke och blädrar runt bland bilderna på datorn, ögnar igenom de nyaste hästannonserna och pysslar lite i Photoshop. (Hittade en bild på världens sötaste lille Zeb Macahan, Wille. :)

Är nästan lite för lugnt...Börjar bli rastlös. Visst är det irriterande att ha ett möte uppbokat mitt på dagen ibland. Man tar sig inte för att göra något vettig alls utan går bara och väntar och kikar på klockan. Skall till stallet och laga våra staket runt hagarna. Kul...Inte...Men det är ju inte direkt roligt att hitta hästarna 2 km bort ätandes på en åker heller...

Jag ögnar alltid igenom alla annonserna på Hästnet och Bukefalos. En liten hobby jag har...Skall ju inte köpa någon ny häst nu, men det är ju ändå så roligt att drömma och planera. :) Dubai skall säljas och min önskan är en yngre förmåga att utvecklas tillsammans med. Dubai har verkligen lärt mig massor. Han är en helt underbar häst och jag älskar verkligen honom, men man måste väl vara lite hård mot sig själv och erkänna att det kanske är dags att gå vidare. Svårt, men det blir nog till det bästa. Jag är så glad och tacksam över att ha haft en häst som Dubbi. Han är ju inte såld än och i dagens läge vet man ju inte hur lång tid det kan ta heller, ( kommer en och provrider honom i nästa vecka) så jag fortsätter träna och har redan planerat årets första tävling :) Man får ha kul så länge det varar och han är ju så rolig att arbeta med och rida! Ser verkligen fram emot 25 januari och först hoppträningen.

Nu tar jag på mig termobyxorna och beger mig på operation stängsellagning. Kram på er allihopa! / Mikabella

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails