måndag 18 januari 2010

Inspiration & kreativitet, is...


Is

Veckans, och för mig årets första, Inspiration och Kreativitet har temat is. Och inte är det väl svårt att hitta inspiration till det just nu? kung Bore håller ett järngrepp och Sverige och klär landskapen i frostig, snöbeklädd skrud. Vackert men ack så kallt. På senare tid har han iof blivit lite slapphänt för +-graderna har vågat sig fram och -graderna har fått ge vika några steg. Eftersom jag älskar att göra montage och "konst" av min bilder visar jag föruton ett "vanligt" foto ett litet vinter montage. Om ni har lite koll på PhotoShop är detta något av det roligaste programmet har att erbjuda enligt mig :) Vill du lära dig mer eller/ och är nyfiken på Photoshop så rekommenaderar jag å det starkaste och varmaste Moderskeppet. Här kan jag botanisera, inspireras och hitta nya utmaningar varje dag! Bästa sidan på nätet?

Vill önska er en trevlig start på den nya vecka alla mina vänner. Hoppas att ni har det riktigt riktigt bra där ni är. Själv pysslar jag med annonser till ett husföretag, lyssnar på veckans Christer på SR och dricker varmt gott Kusmi the. Skall rida lektion för min suverän a instruktör Pia ikväll och ser fram emot att få svettas lite. Konditionen på mig eller Dubai är väl inte riktigt den bästa, men det är bara att kämpa på. Skam den som ger sig. :)

Ha nu er riktigt bra dag vänner. Vi ses igen lite senare. Kram! / Mikabella

3 kommentarer:

Lissen sa...

Oh vad jag gillar dina bilder. Där finns det där fina vinterljuset. Man kan ju tolka dom två bilderna lite olika, det är ju också spännande.
Ha det gott! Kram Lissen

Pennelina sa...

Otroligt vackert! Vad kan jag mer säga... kameran har fångat allt!

Kram från Pennelina

Pennelina sa...

PS! Jag har oxå hästar :-) DS!

Related Posts with Thumbnails